قوانین و مقررات استفاده از وب سایت خانه کارگر

استفاده شما از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

محتواها و سفارش کارت عضویت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

خدمات و محتويات سايت، صرفا براى استفاده شخصى و غير تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت و هيچ فرد حقيقي، حقوقي يا سايتي به هيچ عنوان نمي تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سايت براى فروش، توليد مجدد يا ايجاد ترافيك در سايت خود استفاده نمايد. اگر مايليد از سرويسها و محتويات سايت جهت مقاصد تجارى استفاده نماييد لازم است از قبل به ما اطلاع دهيد. براى اين كار لطفا با ما تماس بگيريد.

كاربران باید هنگام سفارش كالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل پر نمايند. بديهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش كاربر قابل پيگيری و تحويل نخواهد بود.

ارتباط با کاربران 

تنها مرجع رسمی مورد تاييد ما برای ارتباط با شما، پايگاه رسمی اين سايت https://whesfahan.ir است. ما با هيچ روش ديگری جز از طرف آدرسهای رسمی و تاييد شده در سايت، و شماره تلفن ارائه شده با شمامرتبط نخواهیم شد.

برای تماس با ما ، فقط آدرس  ايميل های ذکر شده در سایت https://whesfahan.ir مجاز می باشند. اگر می خواهيد با ما مکاتبه داشته باشید به اين آدرس ايميل کنيد.

فروش و تحویل سفارش

زمان و مکان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در سایت درج شده و به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. هزینه های ارسال و بیمه کالا تماما به عهده مشتری می باشد و قیمت درج شده بر روی محصولات در فروشگاه صرفا قیمت کالا بدون خدمات حمل و نقل می باشد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، هزینه های سربار به این علت به عهده مشتری می باشد.

شرایط برگشت کالا

شرایط برگشت کالا منوط به عوامل زیر است، در غیر اینصورت کالا برگشت پذیر نخواهد بود.

  1. کالا در هنگام دریافت شکسته و یا نقص ظاهری پیدا کرده باشد.
  2. کالا در هنگام دریافت ناقص به شما تحویل داده شده باشد.
  3. کالا با سفارش شما مغایرت داشته باشد.

عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت ۲۴ ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفکس “3136285153” یا ايميلSupport@whesfahan.ir به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بديهی است عدم اطلاع رسانی پس از ۲۴ ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.

© کليه حقوق محفوظ است.1398 هجری شمسی